Gwarancja

OŚWIADCZENIE GWARANCYJNE

Obowiązki gwaranta wypełniane są przez Sprzedawcę - Ryszarda Sachoń, prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą Aktywna Integracja Ryszard Sachoń, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki (działalność jednoosobowa na podstawie wpisu nr 88186 w ewidencji działalności gospodarczej w Urzędzie Miejskim w Białymstoku), posiadającą: adres miejsca wykonywania działalności i adres do doręczeń: ul. Kraszewskiego 4/1, 16-001 Kleosin, NIP 9660633176, REGON 050287570, adres poczty elektronicznej: sklep@prosport.biz.pl, numer telefonu: 602629446

Sprzedawca zapewnia iż wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych oraz są legalnie wprowadzone na polski rynek.

Terytorialny zasięg ochrony gwarancyjnej obejmuje obszar Rzeczypospolitej Polskiej.

Na wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym udzielana jest 12 miesięczna gwarancja na podstawie dokumentu zakupu (faktura VAT, paragon). Niezależnie od tego Klient ma prawo żądać wydania oświadczenia gwarancyjnego utrwalonego na papierze lub innym trwałym nośniku (dokument gwarancyjny).

Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanej rzeczy. Gwarancja obejmuje w szczególności ukryte wady produkcyjne lub materiałowe produktów, użytkowanych zgodnie z ich przeznaczeniem.

Gwarancja nie obejmuje naturalnego zużycia elementów i podzespołów oferowanych produktów.

Gwarancja nie obejmuje również niefunkcjonalności Produktu, spowodowanej przez Konsumenta, która powstała w wyniku:

- uszkodzeń mechanicznych produktu

- użytkowania niezgodnego z przeznaczeniem produktu

- niewłaściwego przechowywania lub konserwacji produktu

- wskutek zdarzeń losowych, w tym działania wysokich temperatur i czynników chemicznych

- niewłaściwej instalacji części zamiennych lub materiałów eksploatacyjnych

Udzielona gwarancja wygasa w przypadku dokonania jakichkolwiek zmian, przeróbek, modyfikacji, zmian konstrukcyjnych lub samowolnych napraw produktów.

W ramach gwarancji Sprzedawca zobowiązuje się do usunięcia wady fizycznej rzeczy lub dostarczenia rzeczy wolnej od wad, a gdy okaże się to niemożliwe lub nieuzasadnione ekonomicznie - do zwrotu zapłaconej ceny.

Wykonanie uprawnień z gwarancji nie wpływa na odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu rękojmi.

Kupujący może wykonywać uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne rzeczy niezależnie od uprawnień wynikających z gwarancji, bowiem gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi.

Jednakże w razie wykonywania przez kupującego uprawnień z gwarancji bieg terminu do wykonania uprawnień z tytułu rękojmi ulega zawieszeniu z dniem zawiadomienia sprzedawcy o wadzie. Termin ten biegnie dalej od dnia odmowy przez gwaranta wykonania obowiązków wynikających z gwarancji albo bezskutecznego upływu czasu na ich wykonanie.

Jeżeli w wykonaniu swoich obowiązków Gwarant dostarczył uprawnionemu z gwarancji zamiast rzeczy wadliwej na rzecz wolną od wad albo dokonał istotnych napraw rzeczy objętej gwarancją, termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej.

W przypadku wymiany elementu lub części reklamowanego Produktu termin gwarancji biegnie od nowa w odniesieniu do tej części.

W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady rzeczy objętej gwarancją uprawniony z gwarancji nie mógł z niej korzystać.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl